Tuesday, September 8, 2009

Pengalaman di Tanah Palestine oleh Ust Dr Jamnul Azhar


Program pada hari Ahad 6 Sept 09 di mulakan selepas menunaikan solat tarawih sebanyak 8 rakaat dan witir. Program oleh Dr Jamnul Azhar ini boleh di kira sbg program ulangan di Masjid Ridhuaniah, Kuala Kangsar. Mengisahkan pengalaman beliau di Tanah Palestine sbg sukarelawan perubatan.

Teman pun dah kali ke2 dengor , dulu beliau pernah dijemput dtg kat Masjid Nasyriah, Sitiawan. Dr Jamnul merayu kpd dermawan/hartawan utk menderma/sedeqah/infaq utk Palestine. Duit boleh di salurkan dlm acc beliau. Dia akan pi sana lagi selepas 2 minggu Hari raya puasa. Nanti teman akan paparkan detailnya

Kepada sesiapa yg berhajat utk berinfaq/sedeqah/derma kepada Hamas, Palestine. Dr Jamnul akan berangkat ke sana selepas hari raya nanti.



No acc Maybank:
1021 7504 1034

Hubungi : Ust Dr Jamnul Azhar 019-415 2829
email : jamnulm@yahoo.com

http://palestineku.blogspot.com/
http://palestineku.blogspot.com/
http://palestineku.blogspot.com/



Jemaah yg hadir di masjid mendengar kuliah beliau

Sebahagian dari gambar beliau semasa bertugas di Ghaza, Palestine

Pesakit yg dirawat/bedah oleh beliau - cedera di kaki
Bersama Pakar mata dari Russia, baru 5 tahun pelukIslam dtg ke Ghaza utk beramal. Cuma tahu bahasa Russia. Dia cuma boleh berbual dgn Dr Sheikh Muzafar (angkasawan Malaysia) dlm bahasa Russia.


Hadirin kusyuk mendengar

Mangsa2 kekejaman Israel










Muslimat yg hadir

Marilah kita sama2 menderma utk Palestine. Dr Jamnul Azhar akan hantar terus infaq/sedeqah saudara kepada wakil Hamas di sana.

Gambar2 di Palestine akan menyusul, ikhsan dari Dr Jamnul Azhar utk tatapan kita semua.

No comments: